måndag, augusti 10, 2009

Vinnare i dagarna två

Just det ja, har ju glömt att skriva ut (elituppflyttningen tog liksom över i yran :)), att vi även tävlade LKL II i fredags. Och vann klassen av åtta duktiga startande. Det var ett tufft startfält och en tuff domare så nog kändes det oxå lite kul även om jag gärna tävlat i trean ist. Men men, jag fick bara ont i magen av den pressen så det gick bort.

Nu ska vi inte tävla tvåan mer, av fem starter så har vi fem förstapris, fyra förstaplaceringar och en andra. Och vi har varit många i klasserna. Hihi. It feels nice. Imorgon återupptar vi LKL III-tränandet. Elitsatsningen är redan på gång, Gossip har varit PIGG som en pelikan , hon tog definitivt inte slut trots en tuff helg. Knashund.


Sist vi tävlade tvåan så låg snön på backen...

Igår kunde jag knappt sova eftersom jag låg och tänkte på vilken FANTASTISK hund Gossip är. Arbetsmässigt och exteriört. Kika ex in på den här länken där hon plötsligt dyker upp bland andra "världskändisar". Wow liksom, det är ju vår känguruhund,den där busiga hunden som vi pussar på dagligdags. Hon står sig väl i konkurrensen, WOW säger jag bara. WOW....

http://www.dobermann-review.com/gallery/Giota%20pictures/index.htm


Oj så mycket skryt det blev på en och samma gång ;). Sorry ;)).

Imorgon får ni förutom mera skryt - haha - en Rasmästerskapsrapport och bilduppladdning på Pixboxen :). Gratulationerna har haglat in - TACK ALLIHOPA!

:) im still smiling.

3 kommentarer:

  1. Ni är sååååå grymma! Sagt det förut och säger det igen, jag blir så otroligt inspirerad av era framgångar. Nästan så jag måste ut och träna hund NU NU NU!
    Gossip är en enanstående hund både exteriört och arbetsmässigt med en enanstående matte och husse såklart :-P
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag var in och kollade på fotot!! Hon är en riktig pudding, den bruna chåkladbönan!!

    Jag ser framemot dina tagna foton från helgen!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tack för alla snälla ord, jag blir jätteglad :). Hilsen Ammin

    SvaraRadera