söndag, augusti 23, 2009

Helgen i bilder


Fredagsmys - Kanonen och Lise slåss om att vara närmast mig


Kanonen var trött


Kanonkillen närmade sig sakta men säkert...


..och slutade såklart såhär


Min "utsikt" när jag tittade på tv


Before...


After (min gulliga Anders målar allt vitt för min skull)


Lördagen började med regn och mys inomhus


På eftermiddagen åkte vi till badet (Gos)


Gos var galet glad såklart!


Kanonen likaså!


Vi fick hålla i ordentligt när Gossip badade


Söndagens mirakelmeducin (det blev ett blixtbesök till apoteket...)


Vi plockade äpplen till Islandshästarna


Och de sista bären ska bli saft


Sen tände jag våra ljuslyktor i trädgården


Vi har en del...


Unos egen lykta


Fyra såna här har vi oxå (sammanlagt har vi ett 20-tal lyktor i trädgården - mysigt!)


Anders klippte gräset -rakt och kort :)


Vår mutant solros med åtta blommor på samma skaft...

Förutom ovanstående saker så har vi hunnit med att:
*Besöka Vallentunautställningen och kika på Amanda när hon tävlade i juniorhandling, träffat Korthårs Collie Catrin och lämpat av Eukanuba mat till henne, Anders har gått en promenad vid Vallentunahund, vi har hunnit med 2 träningspass med båda hundarna (lydnad) och så har vi tagit en tuppis eller två. En mysig helg alltså :).

Ajök!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag känner ju inte er, men vill ändå skicka en stor tröstekram till er efter vad som skrivits på forumet! Stå på er och låt inte en person svärta ner!!!

    En stor kraaaaam från Nilla med Filippa!

    SvaraRadera