lördag, juni 11, 2011

Jean Dark's O-kull 1 år


1 år. Idag fyller Oslagbara O-kullen 1 år. Och jag minns det som igår när jag fick en förfrågan om huruvida Kanonen kunde tänka sig en date med Esther. En förfrågan som vi stolt emottog och tackade ja till.


Resultatet av kärleksträffen, som jag och Anders tyvärr inte kunde närvara vid eftersom vi var i Venedig just den helgen, blev 11 små underbara knyten som nu har växt upp och blivit stora till kroppen dock kanske ej i knoppen (än ;)). Tack till Jeanett och Anja som ombesörjde daten som ledde till Oslagbara O-kullens födsel. Och tack till O-kullens ägare som tar så väl hand om dem, jag är så stolt över er ALLA och envar!

Snart väntar HD-röntgen och MH-prov men innan dess hoppas jag att alla valparna får en riktigt härlig sommar med många bad, långa promenader och en massa bus.

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN ALLA I JEAN DARK's O-KULL önskar vi här på Solinge.

JEAN DARK ONE MAN SHOW
JEAN DARK ONLY THE BRAVE
JEAN DARK OSCAR RED ORCHID
JEAN DARK ONE MILLION
JEAN DARK OUTDOOR
JEAN DARK OXYGEN


JEAN DARK ONLY
JEAN DARK OMNIA GREEN JADE
JEAN DARK ORIFLAME
JEAN DARK ORLANE
JEAN DARK OUI

Lite nya bilder på O-kullens *stjärnor*:

Scooby 11 månader

Olle 10 månader

Oscar

 
Nemi 11 månader

 
Orca 12 månader

Pinja 10 månader

Lycka 10 månader

Atlas

Extra mycket sol i blick!

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara hundar. Glömmer aldrig, när jag såg Jean Dark i Hundsport, för första gången. Måste vara många år sen. Eller?? Tiden går fort. Ville ha en Dobermann redan då.Fick en på köpet med min man, dock ingen Jean Darkare.

    SvaraRadera
  2. Jeanett har haft uppfödning sedan slutet på 80-talet :). Dobbisar är härliga, jag hoppas att du snart får en egen. KRAM Ammi

    SvaraRadera