tisdag, oktober 27, 2009

Tacksamhet

Jag är så tacksam över mina vänner. Jag har vänner som jag tränar hund med, vänner som jag delar hemligheter med, vänner som tycker om mig som jag är, vänner som stöttar, vänner som får mig glad. Mina vänner behöver inte förminska andra för att må bra, de behöver inte heller vara bäst, störst eller vackrast genom att hävda sig gentemot andra.

Mina vänner är ödmjuka, hjälpsamma och ni får mig att skratta. Därför tycker jag att ni är bäst!


Fyrfota vänner är oxå bra att ha

Veckan som har gått har inneburit träning, träning, träning och lite annat smått och gott. Planerar bl a en tävlingsträning på klubbområdet i januari. Det är kul att göra saker tillsammans som Madde brukar säga :).

Ajök!

4 kommentarer:

  1. Ärliga riktiga vänner är skönt att ha...det vet jag att jag har i dig :-) (och Anders ;-))
    kramelikram

    SvaraRadera
  2. Riktiga vänner växer inte på träd och man ska ta hand om varenda en som om de var gjorda av guld... Att ha EN riktig vän är faktiskt en hel förmögenhet för det är inta alla förunnat att ens ha EN RIKTIG VÄN sorgligt nog...
    Kanske därför vi är "hundidioter", de är alltid riktiga vänner.....
    Kram från Marina

    SvaraRadera
  3. <3 Riktiga vänner klarar man sej nog inte utan!!! Livet skulle nog vara bra torftigt då. Och bittert framförallt!

    Jag är glad att ha dej som vän! Även om vi "bara" mest messar med varandra! :-)

    Kram kram från mej till dej...

    SvaraRadera
  4. Kram till dig kompis:-)
    Jeanett

    SvaraRadera