onsdag, oktober 07, 2009

Dobermannträning på Stockholms LO

Igår var det då dags för ännu en Dobbisträff på klubben. Och den här gången tror jag att vi slog rekord i antal ekipage - 11 st förare och 13 st hundar! Det är så otroligt kul och inspirerande att se alla dessa duktiga hundar och förare träna ihop.

Det jag önskar att träffarna ska ge är: gratis störningsträning då det är många ekipage som deltar, en möjlighet att träffa nya träningskompisar, en rolig stund med andra hundentusiaster och sist men inte minst några små råd från mig. Jag har verkligen jättetrevligt varje gång vi ses och jag hoppas att ni andra oxå mår bra när ni åker från träningen.

Den gemensamma platsliggningen och kontaktövningen gick superbra för alla och de som ville fick även prova på en budföring till Anders.

Jag är så glad över att träffarna är så uppskattade, tack alla som deltar på dem!

I november är det dags för nästa träff, see you then :)

http://www.sdkstockholm.se/

1 kommentar:

  1. Hej Ammi!
    Tack så jättemycket för igår, det var roligt att vi var så många och som vanligt var det trevlig stämning. Det är toppen att du tar dig tid att dela med dig av dina råd, det är guld värt! Jappe och jag ser fram emot nästa träff:-).
    Kram,
    Katja

    SvaraRadera