onsdag, oktober 07, 2009

Penningtvätt på Solinge

Jahapp, så har jag lyckats ägna mig åt penningtvätt oxå. Den här gången var det Visa-kortet som fick sig en svängom i både tvättmaskinen och torktumlaren. Nu har jag rena pengar indeed :).

Gårdagens lydnadsträning gick superbra. Gossip tränar för fullt inför LKL III, vet inte om jag hinner med en start innan kylan slår till men annars tar vi det under vårkanten. Och Kanonen, den lille Bananmannen, gjorde mig jätteglad då han äntrade planen med bra attityd och stor koncentrationsvilja. Duktig Kanon-kille.


Kanonen myser på tomten


Dypölen som hundarna hoppade rätt ner i.


Två blöta hundar...

Med kameran i högsta hugg bar det av på åkern idag. Men det blev inga bilder för hundarna kom inte många meter innan de DÖK ner i lervällingen och tog ett dybad som hette duga. Efter det var de mer eller mindre gråa i färgen. Så kan det gå. Men hundarna hade ju kul och själv frös jag lite om mina tår där jag traskade omkring med mina foppatofflor :).


Le Foppatoffles - den perfekta långpromenadstofflan?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar