fredag, maj 24, 2013

Matte är glömsk

Jag är en glömsk matte. Frågar man Rulle så är jag nog den mest glömska i hela världen. För varje gång som vi tränar lydnad så "glömmer" jag något i bilen. Antingen med flit eller inte. Han får iallafall lära sig att man ligger trots att matte försvinner till och bakom bilen. Att ha en lugn och trygg platsliggning är guld, och det tar tid att få till det, så än är vi inte i hamn. Det är ett sånt himla nervöst moment tycker jag...Hua.



Duktig liten tonårsRulle som ligger så fint. Nu är det bara resten kvar ;).

3 kommentarer:

  1. Hejsan och innerligt tack för de vänliga orden på min blogg.

    Nu har jag suttit och njutit av Dina bilder en lång stund och jag säger som Du... Återkommer.

    Må gott

    //Britt

    SvaraRadera
  2. Jätteduktig! :)
    /Felicia

    SvaraRadera