onsdag, mars 09, 2011

Uppsalabesök

Igår eftermiddag åkte jag och hundarna förbi kompisen Mia och hennes hundbutik i Uppsala. Har ni vägarna förbi så rekommenderar jag ett besök på Brukshundcenter i Uppsala . Butiken är välfylld och det finns massor med roligt att handla :).

Själv var bl a jag där för att hämta Gossip's nya Back on Track-täcke, samtidigt passade jag på att hämta Trofé-pokalen som ska transporteras till SDK's årsmöte i Jönköping på lördag. Självklart hann jag med att handla mer än täcket (shoppa är min grej ;)), vi fikade så klart en sväng,  pratade massor och som avslutning så fotade jag Mia och hennes hundar. Förhoppningsvis får ni se någon av bilderna på Brukshundcenters hemsida framöver. Efter fotograferingen så busade Kanonens syster loss rejält och jag fick denna härliga bild på henne. Visst är det väl en typisk dobermann-posé? Full fart framåt!

Ella och det gröna monstret

















Efter några toppentrevliga timmar var det så dags att bege sig hemåt igen. Med en något tunnare plånbok och gladare humör :)

1 kommentar:

  1. Så där glad är Ellan för det mesta och jag blir så glad av henne :-) älskar denna bild
    /Mia

    SvaraRadera