lördag, januari 09, 2010

Hej igen

Pust, skulle ju ha bloggat lite om den Perfekta Kanonen och hans nya Perfekta spårsele, men det får bli en annan dag. Idag har jag ägnat mig åt utevistelse i kylan plus lite datorfix.

Nu ska jag samla ihop allt som behövs inför morgondagen - apporter, koner och sist men inte minst så ska hindret hackas loss ur snön :). Jag har även hunnit att plugga på lite inför min tävlingsledar/domaruppgift imorgon. Imorgon är det nämligen dags för årets för träningstävling på SDK Stockholm Lo's område. Välkommen önskar jag alla tävlande och välkommen som publik om du inte har något annat för dig. Vi kommer att ha korvgrillning och gemensam fika efter tävlingen :).



See you!

4 kommentarer:

  1. Vi syns om ett par timmar!

    Magnus o Mexx

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    MVH

    SvaraRadera
  3. Kul att du fixar för så många!!

    Kram
    Jeanett

    SvaraRadera