måndag, januari 11, 2010

Vinterbilder

Jag har massor att skriva om, men ingen tid. Hoppas få tillfälle att sätta mig ner nu i veckan. Tills dess får ni kika på lite vinterbilder från Solinge.


Snökanon


"Våra" åkrar i vinterskrud


Mera snökanon


Omgivningar.....så vackert!


Utsikt från vardagsrummet


Kanonen gillar bollsport


Nu ska jag ta dig...


Here we go!


Kanonpuss?!


Zlatan Johansson och Snökanonen


The happy couple


Gossip jagar osynliga snöflingor...


Istapp (och hus)


Mina älskade ljuslyktor i vinterkläder


Kanonen börjar bli STOR!


Gunde Svan? Eller Hunken...


Livet på landet är underbart!

Puss och kram

Hälsar Ammiralen

5 kommentarer:

  1. Vintern är otroligt vacker när den är vit och solen lyser! Ni verkar ha det lite finare än alla andra där ute och hos er också!

    Tack så jättemycket för i går och för att du och Anders är såna bra människor!

    Kram på er hela bunten!

    /Magnus & Madeleine

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder som vanligt...Jag gillar Kanonen så mycket...så mysig och snygg :-) Han kommer bara bli bättre o bättre...
    kramis

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Fina bilder på snyggkanonen.
    Och tack för i Söndags, riktigt trevligt och kul, vi kommer gärna fler gånger.

    M.v.h

    Magnus o Mexx

    SvaraRadera
  4. Wow där ni bor vill jag med bo!

    Fina bilder som vanligt och tummen upp till hela er som ställer upp på en massa skojs!

    Kram från Expo och mig

    SvaraRadera
  5. Ett megagrattis till Kanonen som oxå fyller år idag!!!

    Stor puss mitt på stora näsan från mej och Totte!!

    SvaraRadera