måndag, november 23, 2009

Veckan i bilder


Det kom kattungar, födda fredagen den 13:e!


Mammakatt myser i sitt bo


Mycket mys blev det


Jag tittade på IDOL tillsammans med Anette i Ludvika....


Världens sötaste Cornflakes valp


Dobbisvalparna var små


Hej :)


Årets gladaste valp!


Dajm kampade


Sötis!


Mitt promenadsällskap, frv Gossip, Juni, Jenna och Kanonen


Mys i soffan


Cola var proffsmysare nummer ett


Det var mest bara grått och trist ute


Solen kikade fram en snabbis!



Promenaddags igen. Samma ordning på hundarna :)


Ute och surfar bakom dobbisarna


Gossip var trött på kvällarna


Juni likaså


The Brownies


Dobbisvalparna växte med en himla fart


Gossip look a likes


Knöglig näsa = gulligt!


Vi växte oxå!

Hemsidan fick spunk medans vi vaktade Vita Huset. Uppdatering pågår...
Hoppas att alla haft det bra, jag glädjer mig åt att november snart är FINITO. Våren väntar! Först lite vinter bara...
:)

5 kommentarer:

  1. Underbara bilder....fy vad sugen på valp man blir...:-S men men inte än...:-(
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Arrrggghhhh.. den där svarta knögliga näsan vill jag bara snusa och pussa på!!!!

    Vi har det trevligt när vi kollar Idol tillsammans.. från två olika städer :-D
    Bättre än juryn är vi oxå på att bedöma tycker jag. Men det är ju alltid så, experterna befinner sej alltid på läktaren *asg*

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också vilja pussa en dobbisnäsa.SUCK!Om mindre än en månad vänder det,ljuset kommer tillbaka!!

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilka härliga bilder! Tar både en valp och en kissebebis tack! haha
    Håller med om vädret :-( man har inte lust till mkt nu inte...

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  5. Jösse vicken aktiv tid ni haft, värre än hemma på ruckelbo haha...
    Härliga bilder!

    SvaraRadera