söndag, november 08, 2009

Bästa Hunken

Nu brinner örat efter 2 timmars ringande för Dobermannklubbens räkning. 28 personer har jag sökt och de flesta har tackat nej :(. Men det är bara på det igen. Det SKA lösa sig!

Under tiden som jag höll telefonen varm så tränade Anders med hundarna. Så skönt och det tog bort mitt dåliga samvete som jag annars hade haft för dem.

Anders körde fot, stegförflyttningar, inkallning med ställande och hopp apport (med metallen :)), med Gossip, medans Kanonen fick köra lite fot och massor med upplet.

Förhoppningsvis är hundarna mer än nöjda nu efter 2 timmars utevistelse. Själv ska jag stänga av datorn och göra något annat för att senare äta middag i goda vänners sällskap. Mysigt. Kanske hinner jag även sitta lite i soffan och mysa först. Nu. I verkligheten.



Le Kanonas myser gärna i soffan med mig

Hejs!

4 kommentarer: