tisdag, september 01, 2009

Snörvel


På väg hem från Hudik under täcket då med ;)

Helgen har varit toppenbra, men i lördags slog förkylningen till med feber och snuva, och sedan vi kom hem har jag bara legat under täcket på soffan. Det verkar vara en "bonnaförkyldning" och inget nöff nöff iaf. Snörvel.

I Hudik kunde vi iaf konstatera att vi har en för lydig hund och att det är dags att sluta vara curlingmatte/husse åt Gossip nu när eliten väntar. Ibland förstår jag faktiskt inte riktigt hur vi tog oss till elit, men uppenbarligen gör vi något rätt eftersom det nu är hund nummer två som är uppflyttad till elitklass (tre om man räknar lydnaden oxå). Haha. Mer uppdateringar kommer när jag kryat på mig :).


Jag har sällskap av Ebony och Ivory i soffan


Vår mutantsolros har börjat blomma, 8 (!!) blommor på samma stjälk!!!

KRAM till alla goa människor därute. Och snörvel igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar