torsdag, september 10, 2009

LKL III

Hjälp, mina fingrar slant och jag har nu anmält Gossip till en LKL III-tävling. Voffo gör jag på detta viset när jag inte har alla moment klara? Hilfe. Nu måste vi träna som dårar så att vi får ihop några poäng iaf. Hm, så får det bli!

Vi har en ny morgonrutin. Varje morgon när vi har lämnat av Anders vid tåget så går vi en runda i skogen. Denna runda innebär både dypölsbad a'la Kanonen och Gossip's "RÖR INTE MIN STEN"-lek.


Jag är drottningen med en egen sten


Kom inte nära min sten för då blir jag arg


Men vad gör han?


Jag sa: Kom inte nära!


Försök inte med dina trix din slyngel!


Stenen är min!


Jag vill oxå ha en egen sten...

Nu ska vi ut och träna.
Ajök!

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder...äääälskar Nonens näsa...:-)

    SvaraRadera
  2. Kul bloggat:-) alltid lika roligt och se era superfina hundar på bild.
    Lk3 kommer nog och gå bra.

    M.v.h

    Magnus o Mexx

    SvaraRadera
  3. Ni kommer att fixa trean galant tror jag, lycka till!

    Härliga bilder på brunnäsorna!

    Hälsningar
    Susanne och en annan brunnäsa

    SvaraRadera
  4. Haha, känner jag dig rätt Ammi blir det strålande resultat :-)
    Härliga bilder på "brunnäsorna"
    Marina å toppdobbarna

    SvaraRadera
  5. Herregud vad vackra de är tillsammans. Kanonen på sista bilden - ser ut som en smart blick det där:) Lycka till på LK III. Av Gossip´s merittabell att döma, så känns det som ni klarar det super :)

    SvaraRadera