måndag, augusti 16, 2010

Nyp mig...


...jag tror att jag drömmer...

BIR, CERT, CACIB, NORSK VINNARE 2010 och NORSK UTSTÄLLNINGSCHAMPION

blev resultat av gårdagens utställning i Oslo....

Så nu heter Kanonen:

Korad No uch Tysk Ch (VDH) NO V-10 Nordisk JV-08 Jean Dark Kanon

Det här är helt galet.

Nyp mig som sagt var....

Mer om utställningen kommer, men TACK till bästa Jeanett som visade Kanonen båda dagarna och TACK till bästa resesällskapet Jeanett, Liselott och Felicia.

Nu ska jag somna om...

8 kommentarer:

  1. Oj, här duggar titlarna tätt:-)
    Stort grattis.

    M.v.h

    Magnus o Mexx

    SvaraRadera
  2. Ja jisses vilka snygginghundar du har !
    Skördar titlar som bara hejsan :D
    Stort grattis till er !

    SvaraRadera
  3. Snacka om kanonhundar!
    Ett jättegrattis till er :-)

    // Marianne i Haninge

    SvaraRadera
  4. Ett jättegrattis härinne oxå :-D Klart att han får mer och mer titlar, han är ju en sååån snygging <3

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Woohoo grattis finaste Kanonkillen med tillhörande matte och husse ;)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Verkligen roligt.Ser fram emot att läsa mer,när du landat.
    MVH

    SvaraRadera
  7. Jag säger bara STÅPÄLS, de räcker:-))))

    STORT GRATTIS TILL DEJ AMMI OCH ANDERS för att ni hittar de allra bästa och mest positiva hos era underbara individer, vilka TOPP HUNDAR!!!
    Skickar också ett JÄTTE GRATTIS till dig Jeanett (jeandark), du är en fantastisk uppfödare och ett föredöme för alla. Om jag någon gång skulle börja föda upp hundar, så är DU Jeanett Lemmeke min förebild.

    BAMSESTOR KRAM TILL ER ALLA!!!

    //Linda

    SvaraRadera
  8. Ett stort jätte grattis!!!
    Han är ju bara helt underbar grabben =)

    Kram Jennie & Kira

    SvaraRadera