tisdag, augusti 31, 2010

Milano Memories


Norra sidan av Gardasjön.


Lovely!


Garmisch Parten Kirshen


Garmisch Parten Kirshen


Bästa Unos sista resa, 5 månader senare fanns han inte mer.....


Campingen i Milano, vi bodde i vagnarna.


Utställningsområdet


Vid södra sidan av Gardasjön





Snart bär det av igen. Denna gång ska vi besöka IDC-utställningen i Bratislava. Nu ska ytterligare en av mina drömmar slå in - att få möjligheten att visa upp Gossip i hedersklassen. Det här har jag drömt om sedan vi besökte Milano 2007. Tänk att drömmar kan slå in :).

Fler bilder från vår resa 2007 hittar ni här:
http://www.pixbox.se/alb_show_id581443_page0.html

Jag verkar komma med på alla spår som jag anmäler mig till så i september ska vi tävla igen. Nu pågår en intensiv träningsperiod och jag tänker försöka träna även utomlands. Lite galen är man allt :)

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Det är så roligt att det går din väg, kompis!!!

    Jag hoppas nu att du inte blir förkyld eller dylikt, så att du kan njuta ordentligt utan lock i öronen och snörvlande näsa, av vackra Gossip i ringen <3

    Kram och kör försiktigt och ha det jättekul!!

    SvaraRadera