tisdag, april 19, 2011

Utställningstankar

Igår fick jag ett väldigt roligt besked ifrån FCI, så snart ska Kanonen ut på utställningsbanan igen. Den unge herrn har verkligen byggt på sig under vinterns gång och ser nu riktigt riktigt fin ut. Jag hoppas att domarna tycker likadant :).

Det ska bli extra spännande eftersom vi har ett speciellt mål att uppnå. Iiik. :) Gossip fortsätter sin pensionärstillvaro men kommer att dyka upp på några tillställningar (stora utställningar) under året.

Kanonens och Anders brukskursande går toppen och de gör stora  framsteg varje dag. Ikväll ska vi iväg på en gemensam träningsrunda med spår och upplet, och imorgon väntar en date med lydnadsgänget igen. Ses vi? Hoppas det!

Träning pågår....
















Sol i blick!

2 kommentarer:

  1. Åh jag önskar att jag bodde närmare dig så att jag också kunde träna ihop med dig och dina dobermann kompisar. Du verkar alltid hitta på så mycket skoj åt andra. Där jag bor är finns det inga som tränar ihop :( //Emma

    SvaraRadera
  2. Tycker det samma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera