tisdag, april 05, 2011

Kejsarens nya kläder - fleecetäcken från Dogstore

Gossipen trivs

Finaste

Kanonen mallar sig

Perfekt passform

Ms Happyfejs ;)

Kanonen är också glad ;)

Gossip fotomodell

Typiskt Gossip min ;)

Nu har jag fixat till örat så Gos ser normal ut ;)

Vill leka

Mys Gos

Stolt och stor :)

De här två fina fleecetäckena är måttbeställda och uppsydda på Dogstore för 400 kr styck. Jag tror att det finns i andra färger också, bl a rosa och svart. Jag la till 1-2 cm på alla mått som Fanny bad mig att ta på hundarna, och jag tycker att täckena sitter jättebra då.

Jag är täckoman, har en hel arsenal med täcken till vovvarna, Kanonen gillar inte kläder, men Gossip håller sig gärna varm. Det här fleecetäcket passar perfekt nu när vårvindarna kanske blåser lite kallt. Och det kommer definitivt att användas flitigt under nästa vintersäsong.

Vill du också sy upp ett täcke till din vovve? Kontakta Dogstore här.

Sol i blick!

1 kommentar:

  1. Fniss! Jag är också täckoman, men till häst. Min pålle är väldigt välklädd :-)

    SvaraRadera