torsdag, november 15, 2012

Plötsligt händer det

Smartare än somliga tror :)
Hela sommaren har vi tränat. Och visst går det framåt.

Det mesta jag har presenterat för honom gör han framsteg i. Men så har vi ingången, den där virvelsvängen som ska till vid avslutningen av inkallningar/apporteringar/och hoppet. Vi har nött och nött och nött. Och nött lite till. Vi har snurrat på stället, jag har mött honom när han kommer mot mig och jag har gjort fiskkroken gång efter gång. Jag har tom funderat på att byta ingångssätt, att Rulle istället för att snurra runt vid mig ska få gå runt mig.

Men, så plötsligt händer det. Mitt dagens inkallningsövning så fixade Rulle positionen alldeles själv. Och jag blev så himla glad så jag nästan svimmade. Bästa Bulle Rulle Gull. Värsta lydnadsmästaren ;).

Ingenting är omöjligt hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar