torsdag, december 17, 2009

Hemma från Danmark

Hemma från Köpenhamn där Rammsteins "Röda Låt" och den med änglavingarna var bäst. Jag kan typ en låt med Rammstein (America) och den spelade de inte. I början kändes det mest som en himla massa brölandet, men sen jag kände igen Du Hast, Sonne, Feuer Frei, Mein Herz Brennt, det är ju ingen popmusik de spelar direkt :). På slutet var de riktigt bra, och det var en häftigt känsla inne på Forum Arena. Jag gillar att gå på konserter.

I övrigt så har vi kämpat omkring i regn och snö, åkt en del tåg och buss (vi bodde i Malmö), vilat, skrattat, ätit gott och bara myst. Tänk att 30 timmar hemifrån kan kännas som dubbelt så länge, min hjärna har vilat från allt Dobermannklubbsfix, allt hunderi, allt hemmafix. Så skönt och välbehövligt. Jag har haft all tid i världen att fundera över vad som är viktigt för mig framöver :). Längtar redan till nästa minisemester som jag hoppas blir lite längre.

Nu väntar middagsfix :)

Ajök!

1 kommentar:

  1. Konserter är jätteskoj :-D
    Låter som ni haft det superbra! Hotellfrukost är ju aldrig fel ;-)

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera