måndag, mars 22, 2010

Vackra vårdagar


Vår altan är så gott som snöfri :)


Gepetto Katten njuter av vårsolen....


... det gör Gossip oxå....


Kanonen tycker om att bada, men vårfloden ska man nog passa sig för?!


Det är geggigt ute, men vi myser ändå.


Papegojkatten gillar att sitta på min axel och sola.


Idag sådde jag tomatfrön hurra!


Och pelargonsticklingarna kunde äntligen sättas i jorden :)


Visst är det härligt med våren?

Grattis säger vi till Kanonens syster Ella-bus som tillsammans med matte Mia tävlade i lydnadsklass 1 igår. Pallplats och ett förstapris blev resultatet (ett kvar till LP :)). GRATTIS, ni är så duktiga!
Ha det gott i vårsolen!
Önskar hela gänget på Solinge

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder..och Ja Våren är på G och Pelargoner och pilla med frön är superkul och ger känslor inför blomstrande sommar!!!
    LOVE!

    SvaraRadera
  2. Annika i Lindby23 mars 2010 kl. 20:08

    Ja,visst är det härligt med Våren .Jag fick också vårkänslor. Snön är nästan helt borta nu.Köpte penséer och planterade. Gott! sa hönsen. Hönssoppa blir ni sa jag!
    MVH

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara vårbilder! Är Gossip så illa däran i sin tå?

    Tack för de snälla orden i min blogg! Jättegulligt!

    Filippa o Mimmi sänder en puss till Kanonen! De skulle säkert gilla honom lika mycket som de gillar Kinge ;) De hälsar såklart till Gossip med, men killar är favoriterna ;)

    SvaraRadera
  4. Glömde skriva GRATTIS till Ella med matte! Härligt jobbat!

    SvaraRadera
  5. Pernilla, såg att dina tomatfrön redan har grott, jag längtar efter att mina ska kika upp oxå :)

    Annika, Ups, lilla hönsen kanske vill ha en egen blomma att smaska på :). Hihi.

    Nilla, ja Gos är inte bara skadad i tån utan har fått sår på sidorna (skare?) som gör att hon måste ha bandage på sig. Dumma fot!

    Varsågod, jag tycker att du är duktig :).

    Kanonen hälsar voff, han gillar tjejer och andra roliga saker på fyra ben :).

    Fredagsmyyyyyyyyyyys!

    SvaraRadera