onsdag, april 28, 2010

Hej du okända

En kommentar som jag hittade i bloggen häromdagen. Och när jag läste den så blev jag jätteglad . Tänk vad lite som behövs för att glädja en annan människa, i det här fallet jag. Tack du okända som skrev i vår blogg :).

"Åh så enormt roligt. Det måste ju vara den ultimata glädjen för en hanhundsägare att få uppleva:) Sometimes I wish I was you......;)även om jag inte känner dig eller någonsin talat med dig. Helt klart ska jag stövla fram o säga -Hej! när jag ser dig nästa gång på nåt event. Du verkar så genuint trevlig o kunnig på hund med ödmjukhet, det gillas:) Lycka till! "

Kom gärna fram och säg HEJ nästa gång du ser mig. Jag är bara en vanlig Ammi, med fel och brister som alla andra, men med en glödande kärlek till rasen och med en strävan om att vara hjälpsam :).

Sol i blick!

:)

1 kommentar:

  1. Tänk om fler människor kunde berätta sådant här i stället för att bara tänka det!? Det är sant det dom säger, Le mot världen och den ler tillbaka!

    SvaraRadera