onsdag, juni 23, 2010

Inspirerande träningskompisar

...är bra att ha. Igår hade vi date med en av våra. Jag och Mia träffades hos Tomas i Tierp och kunde konstatera följande:

1. Gossip är totalt skottfast, helt och fullt, ingen tvekan om det
2. Matte Ammi är inte skottfast, inte alls, men som tur är störs inte Gossip av att matte Ammi är skotträdd haha
3. Puma gillar sin boll - massor!
4. Ellas lägrelydnad ser fantastiskt fin ut. Vilket kryp. WOW!

Efter träningen kunde jag med glatt humör styra bilen mot Solinge igen.

Tänk vilken tur att jag har så många inspirerande träningskompisar som får mig att må bra. TACK till er allihop!
:)


Mia och Ella har verkligen funnit varandra :)


Vill katterna....


..säga något speciellt med det här?


Kanonen tröttnade på att titta på mig och Gossip när vi tränade


Vattenlekar!


Gossip blir som besatt...


Öron framåt...


Hugg hugg!


Crazy dog



Öron åt alla möjliga håll



Vi gillar att vara ute på långpromenader :)

Trevlig midsommar önskar jag er alla!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!

    Han en skön midsommar ni oxå, i grannlandet! 1999 firade jag och ett par kompisar midsommarafton i Köpenhamn ;.)

    Kör försiktigt och mys ordentligt!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Annika i Lindby24 juni 2010 kl. 09:11

    Ja vilka fina bilder. Vill önska er en riktigt trevlig midsommar!
    MVH

    SvaraRadera