onsdag, augusti 19, 2009

Träning på Knivsta BK

Förmiddagen har tillbringats på ett soligt Knivsta BK tillsammans med Mia och Puma. Tjejerna fick sig en "pill"-genomgång av moment som men behöver fixa lite extra med, för Gossips del bestod dagens träning av sidoförflyttningar åt höger och vänster plus bakåt, krypet såklart, sen körde Gossip en egen vända över stegen ;) och vi avslutade allt med LKL III-fjärren.

Skiftet Ligg/Sitt/Stå ser väldigt bra ut för tillfället, nu har vi bara resten kvar. Hilfe. Jag ska bena ut alla skiftena och träna dem separat och sätta ihop allt lite senare. Men man får vara glad för det lilla eller hur? Vittringen ska vi träna på i eftermiddag här på hemmaplan och inkallningen tar vi en annan dag. Tänkte faktiskt försöka mig på en LKL III-start så snart det bara går. Japp.

Kanonen fick bara ha kul och leka. Något som han gjorde med den äran :). Han är lite trögstartad, men när han kommer igång så går det riktigt bra. Dutti Noni!

Gulliga Mia hade förutom fika (tack!) med sig dessa söta koppar som vi fick i present. Åh så glad jag blev. TACK rara Mia för att du tänkte på oss när du såg dem!


Finaste kopparna från Mia :)


Kopparna påminner om prickhalsbanden som vi fick av Jeanett :)


Förresten har ni sett vad min duktiga man har gjort i sommar? Han har bl a målat om badrumsskåpen. Tänk så stor skillnad lite målarfärg kan göra. Duktig Hunk!


Before


After

Jag är i alla fall jättenöjd :). Poolen väntar.

Hejs!

1 kommentar:

  1. Knivsta BK? Tänk om jag hade vetat det...då hade jag kunnat titta på :)
    Duktig man du har! Fiiint blev det :)

    SvaraRadera